SIGGRAPH Asia 2019

 

«SIGGRAPH Asia 2019 ko’rgazmasida bo’lib o’tadigan sessiyalarda sanoatimizdagi keynotes, panellar va yoritgichlar ishtirok etadi, ular bizning sanoatimizda ishlab chiqilayotgan yutuqlar va ajoyib texnologiyalar haqida gaplashmoqchi», deydi tadbirning taniqli seanslari dasturi rahbari Mark. Elendt, 25 yildan beri Side Effects dasturida ishlab chiquvchi.

 

Mashg’ulotlar bugungi kunda eng mashhur animatsion filmlarning suratga olinishi, gumbazlarning to’liq tajribasi va aralash texnik texnologiyalarni yaratishda texnik jihatlargacha bo’lgan suhbatlardan iborat.

 

Endgame-ni sahnalashtirish: Weta Digital-ning animatsion nazoratchisi Sidney Kombo-Kintombo filmdagi iktisodiy sahnalarni buzib tashlaydi, Weta animatorlari qasoskorlarning muqarrar taqdirini tasvirlash uchun MCUda yangi animatsiya vositalarini va katta tajribani qanday ishlatganliklarini bilib olishadi.

 

Pixarni oldinga surish: shahar atrofi xayolot olamiga qadam qo’ygan Pixarning «Oldinga» filmi ikkita o’spirin aka-uka bilan tanishtiradi, ular hali ham biron bir sehr qolganmi yoki yo’qligini aniqlash uchun g’ayrioddiy izlanishni boshlaydilar.

 

Yulduzli urushlar: O’n yetti yil davomida innovatsiyalar bilan hikoya qilish: Rob Bredov, SVP, Ijodiy direktor va direktor, Sanoat Light & Magic qirq yillik mehnatni o’z ichiga olgan «Yulduzli urushlar» seriyasidagi eng innovatsion vizual effektlarni namoyish etadi.

 

Tahlil va ijro. Qanday qilib Weta Digital Gemini odam uchun yaratdi: Weta Digital ning VFX boshqaruvchisi Gay Uilyams Weta Digital filmda Uill Smit personaji Genrixning yosh kloni bo’lgan Juniorga mutlaqo raqamli xarakterni qanday yaratganligini taqdim etadi.

 

Arslon qirolining yaratilishi: Elliot Nyuman, MPC VFX Supervisor, bizni filmning kompyuter tomonidan yaratilgan tasvirini (CGI) ishlab chiqarish sahnasida ortda qoldiradi.

 

SIGGRAPH Asia 2019 ko’rgazmasi 2019 yil 17-20 noyabr kunlari Brisbane ko’rgazma va anjuman markazida bo’lib o’tadi.

Orqaga