MULTIPLIKATSIYA

1.Senariy. 

Ushbu bosqichda siz avval ish uchun tayyorlangan senariy  bilan tanishasiz.  Ssenariy – adabiy va dramatik ish bolib, har bir sahnasi va suhbatini batafsil bayon qiladi. Ssenariy animatsion filmni tayyorlash uchun asos bo’lib xizmat qiladi. U pyesaga oxshaydi, har bir sahnani va suhbatlarini so’zlar bilan batafsil ifodalaydi.

2. Eskiz  

Eskiz-ko’p vaqt olmaydigan dastlabki qoralama, san’at asarining g’oyasini belgilash..
u kontseptsiyadan oldin keladi va 3D modellashtirishning asosi hisoblanadi. . Eskizlar yaratishda katta etibor qaratiladigan jihat bu personajlar va saxnalar yaratishda barchasi bir xil stilda bo’lishida

3. 3D modellash.

Ob’ektning uch o’lchovli modelini yaratish jarayoni. 3D modellash vazifasi kerakli obyektning vizual 3D tasvirini yaratishdir. Shunday qilib, model haqiqiy dunyodagi narsalarga mos kelishi va to’liq mavhum bo’lishi mumkin.

4. Raskadrovka.

Multfilm yaratish uchun yordamchi vosita sifatida xizmat qiladigan chizmalarning ketma-ketligi. Multfilm saxnalashtirilib, birinchi vizual ko’rinishga keladi.
Yaratilish jarayonining guvohi bo’ling va hatto unda ishtirok eting.

5.Textura.

Texturalar – yasalgan 3D madellarga rang berish, rang yoki tasavvurning illyuziyasi uchun polygonal model yuzasiga surilgan raster tasvir.
Textura animatsiyasidagi muhim bosqich hisoblaniladi.
Texturalarning sifati belgi haqiqiyligiga bog’liq bo’ladi. Ushbu bosqichda siz dizayni bo’yicha asosiy manipulyatsiyani tugatasiz.

6.. Riging.


3D animatsiyada animatsiya uchun belgi tayyorlash, shu jumladan, 3D qurilma modeli, virtual «skelet» – «suyaklar» yoki «bo’g’inlar» to’plamini yaratish va joylashtirish jarayonidir. Bu skelet orqali bu belgi harakatlana oladi.

7. Animatsiya.

Animatsiyaning eng qiyin bosqichlaridan biri.

3D modelning harakati yoki 3D narsalar orasidagi harakatni taqlid qilish. Animatsiyada  kameralar , personajlar hamda detallar senariydagi xolatdan kelib chiqib harakatlantiriladi.

 

8.Vizualizatsiya.

Ushbu bosqichda loyihaning mantiqiy komponenti paydo bo’ladi. Xarakter uning atrofida yashay boshlaydi. Bu erda hamma narsa uning rangi, yorug’liklari, bump-normallari(g’adir-budirlik, notekislik) , aks qaytaruvchanlik, yorug’lik o’tkazuvchalik, tiniqlik, shisha ko’rinish, shaffoflik va hakazolar ishlab chiqilishiga bog’liq

9.Render.                                                                                                                                                                   

Ushbu bosqichda vektorli makon modeli tekis (raster) tasvirga aylanadi. Render bosqichida animatsiya qilingan tayyor saxnalar va visualizatsiya qilinganlarni xar bir kadri rasm xolatga keltiriladi. Render qilingan xar bir kadr yig’ilib video ko’rinishga keltiriladi.

10. Visual effektlar.

Ushbu bosqichning maqsadi turli xil tasavur qilish va maxsus effektlar (tabiiy hodisalar: tuman, bulut, suv toshqini, portlashlar va boshqalar) bilan tanishish, ularni animatsiyada qo’llashdir. Visual effektlar bilan shug’ullanayotgan mutaxassis VFX rassomi yoki maxsus effektli rassom deb ataladi.

11.Matte painting.                                                                                                                               

Bo’yash (zamonaviy jargonda «Matt-paint» yoki «Matt-Painting» deb nomlanadi) texnologiya estrodiol tortishish, unda ramkaning to’liq o’lchamli qismi atrof-muhit tasavvurini yaratish uchun rasm bilan birlashtirilgan bo’lib, unda bevosita to’g’ridan-to’g’ri olib bo’lmaydi.

12.Kompazitsiya.

Kompazitsiya (inglizcha kompozitsiyadan – tartib, montajdan) – bu bir necha qatlamlarni birlashtirib, yaxlit tasvirni yaratishdir. Bu yuqoridagi barcha qadamlarning natijasini to’plash jarayoni hisoblaniladi. Kompozitsiya suratga olingan fotosurat yoki video materialining bir necha qatlamlarini qo’shib, ko’pincha birlashtirib, yaxlit tasvirni yaratadi.  Kompozitsiyani bajarishning asosiy vazifasi, tomoshabinni ekranda ko’rgan hamma narsalar bir butun rasmning bir qismiga aylanishiga ishontirishdir.

 

O’qituvchi Gurux Haftada O’quv davri Boshlanish davri Oylik to’lov O’quv tili
Studiya xodimlari 1 gurux Du, Ch, Ju 1 yil 28.01.2019 550000 so’m O’zbek
Studiya xodimlari 2 gurux Se, Pa, Sha 1 yil 14.02.2019 550000 so’m O’zbek

 

 

Orqaga